Sider

torsdag 29. april 2010




En hektisk dag i husets tegn...


Dagen startet klokken 5!!! Ja da mente minstemann i huset at dagen godt kunne starte. Klart at når man får tilbudet om og sove 2 økter i løpet av dagen kunne jeg og godt starte da men .... Vi stod ikke opp før klokka 0600 men ille nok sier jeg. KLokka 07.30 ble de to eldste levert i barnehagen og vi tre andre dro til Ålesund for og detalj tegne kjøkken og vaskerom pluss studere på bad!! Time klokka 10 på KVIKK. Var der klokka 09.45.

Etter 2 timer med planlegging bar det til Moa for lunsj- litt shopping til både små og store før vi vendte nesa hjemover for og nå barnehagen!! Det klarte vi, men skal ikke si at marginen var god ca 5 min til den stengte!!!

Vel hjemme fikk barna hver sin walkie talkie(bare fordi at det hadde faren lyst på når han var liten og ikke fått).







Når barna var vel i seng og komunikasjons utstyret slått av, oppdaget jeg at vi var tomme for brød. Så da fikk jeg hentet frem den nye kjøkken maskina mi og laget en brød deig =)


Som dere ser er er gjær en effektiv ting =)

Så fikk jeg baket ut 3 brød og 14 rundstykker som fikk heve og kose seg i ovnen men s jeg farefult inntok sofaen. Siden jeg ikke hadde sovet siden 0500 kunne dette gått riktig så ille hadde det ikke vært for det siste strikke prosjektet mitt som har holdt meg i ånde de siste to kveldene.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar